HCM City hosts forum on leadership

Friday, Oct 16, 2015 15:44

HCM CITY (Biz Hub) — More than 300 Vietnamese and foreign executives participated in a forum in HCM City on Thursday to discuss leadership during a period of global integration.

Experts in the subject and the executives, who shared their lessons on how to become a good leader, said Viet Nam should further develop women leaders.

Now, for instance, only 24 per cent of the National Assembly and People's Council are woman members against a national target of 35 per cent.

The forum was organised by the HCM City Association for Women Executives and Entrepreneurs (HAWEE).—VNS

Comments (2)

Tôi thấy việc cắt thi đua của trường và giáo viên chủ nhiệm là không hợp lý vì trường và giáo viên chủ nhiệm đâu có biết được chúng nó đánh nhau đâu mà can ngăn chứ, chỉ sử lý bốn đứa đánh bạn và những đứa đứng ngoài cỗ vũ, không ngăn bạn đánh nhau mới hợp lý.

Phương - Wednesday, 13/01/2016, 20:45 Reply | Like

Vụ việc này đã gây nên làn sóng về giáo dục học đường. Vẫn biết thầy cô trường lớp đã huấn thị cho học sinh về đạo đức. Song! Phải chăng vì đạo đức suy đồi và đây có phải là vì xã hội chăng,chứ mẹ cha nào lại muốn con mình có những hành vi như thế mà điều đáng nói ở đây là tuổi các em còn nhỏ lắm??? Bùi Tá Vinh. Quảng Ngãi

Bùi tá Vinh - Wednesday, 13/01/2016, 16:23 Reply | Like
Statistic