SeABank to raise charter capital

Wednesday, Dec 04, 2013 10:45

Governor of the State Bank of Viet Nam (SBV) Nguyen Van Binh has permitted SeABank to raise its charter capital to VND5.46 trillion (US$260 million) from VND5.33 trillion ($254 million).— Photo vir

HA NOI (Biz Hub)— Governor of the State Bank of Viet Nam (SBV) Nguyen Van Binh has permitted SeABank to raise its charter capital to VND5.46 trillion (US$260 million) from VND5.33 trillion ($254 million).

This increase was allowed as part of the charter capital raising plan approved at this year's SeaBank shareholder meeting.

Raising charter capital is meant to enhance the finance capacity of a bank and create incentives to expand its network and diversify banking services, while raising its competitiveness to meet increasing demands from customers. Currently, France's top-tier retail bank, Societe Generale, holds a 20 per cent stake of SeABank, with the remainder being held by domestic shareholders.—VNS

Comments (1)

Kính thưa chú Tu Huýt, đúng là cô này bị chụp ở chín tầng mây, nhưng không phải ở một mình mà có cả đoàn người ở cùng nơi chín tầng mây. Cô sử dụng phương tiện công cộng, cho dù là ở khoang Vip, nhưng nó không phải máy bay riêng của cô. Việc chụp và phát tán lên mạng đúng sai có pháp luật xử nhưng ở chốn công cộng mà hoa hậu ngủ không duyên như thế cũng là điều đáng để nhắc nhở cô ấy chứ. Nếu chui vào phòng riêng chụp mà phát tán... dáng ngủ thì không có gì để bàn. Hoa hậu có cái giá của hoa hậu, chú à.

Hoàng Thị Linh Thương - Monday, 06/07/2015, 13:54 Reply | Like
Statistic